A QUI VA DIRIGIT?

Si has acabat un grau mitjà o el batxillerat i t’interessa seguir formant-te en l’àmbit professional.
A l’Escola Arrels també s’ofereix el cicle superior d’Administració i finances.
Et proporcionarà, a través de metodologies actives d’aprenentatge, els coneixements necessaris per organitzar i executar les operacions de gestió i administració en els processos comercials, laborals, comptables, fiscals i financers d’una empresa pública o privada.

QUÈ APRENDRÀS?

Aquests són els mòduls que cursaràs*:

  • Comunicació i atenció al client
  • Gestió de la documentació jurídica i empresarial
  • Procés integral de l’activitat comercial
  • Recursos humans i responsabilitat social corporativa
  • Ofimàtica i procés de la informació
  • Gestió de recursos humans
  • Gestió financera
  • Comptabilitat i fiscalitat
  • Gestió logística i comercial
  • Simulació empresarial
  • Anglès i català professional
  • Projecte intermodular
  • Itinerari personal per a l’empleabilitat I i II
  • Sostenibilitat aplicada al sistema productiu
  • Digitalització aplicada als sectors productius

* 2000h en 2 cursos acadèmics. Formació Dual (pràctiques incloses)
* Possibilitat de matricular-se en aquests mòduls de forma individual.

I EN FINALITZAR?

Si vols ampliar els teus coneixements amb el títol de tècnic/a superior en Administració i Finances podràs:

  • Cursar un altre cicle de Grau superior
  • Accedir a qualsevol estudi universitari oficial de grau (possibilitat d’obtenir la convalidació de crèdits universitaris)

Però si el que vols és treballar podries fer-ho de:

  • Administratiu/va d’oficina
  • Administratiu/va comercial
  • Administratiu/va financer
  • Administratiu/va comptable
  • Administratiu/va de logística
  • Administratiu/va de banca i assegurances
  • Administratiu/va de recursos humans
  • Administratiu/va de l’Administració pública
  • Administratiu/va d’assessories jurídiques, comptables, laborals, fiscals o gestories
  • Tècnic/a en gestió de cobraments
  • Responsable d’atenció a la clientela

PER QUÈ CURSAR EL CICLE A L’ESCOLA ARRELS?

El cicle formatiu de grau superior d’Administració i Finances, et permetrà adquirir el títol de tècnic/a superior amb un enfocament molt pràctic i encarat a aprendre a resoldre problemes.

Ens Caracteritzem per tenir:

  • Formació integral: Posem un èmfasi especial en la formació integral dels nostres alumnes, tant acadèmica com competencial (autonomia, treball en equip, comunicació, responsabilitat, etc..)
  • Enfocament pedagògic innovador: Aprenentatge basat en la resolució de reptes i projectes reals d’empreses properes.
  • Atenció personalitzada a l’alumne: Treballem amb grups reduïts d’alumnat. Ens permet conèixer-ne les teves necessitats, limitacions i potenciar-te les fortaleses.
  • Bon ambient escolar: El nostre centre és un entorn segur. L’atenció personalitzada a cada alumne i els vincles que establim amb les famílies generen un clima molt agradable.
  • Projecte In&Out de foment de les llengües estrangeres: Disposem d’auxiliar de conversa en anglès amb qui setmanalment faràs pràctiques d’expressió oral amb grup reduïts.
  • Connexions amb empreses i col·laboració amb sectors d’activitats de l’entorn proper a l’escola: Tenim vincles amb diverses empreses i comerços del teixit empresarial proper i treballem en projectes conjunts. Això també facilita l’obtenció d’un contracte de pràctiques o bé l’entrada al món laboral futur.
  • Possibilitat de matrícula en modalitat semipresencial: es facilita l’assistència a les persones que no poden assistir presencialment a totes les hores lectives (per feina, per tenir cura d’altres persones o per qualsevol altra circumstància excepcional).

Aquests elements fan que l’Escola Arrels sigui una opció educativa atractiva per als estudiants i les seves famílies que busquen una educació completa i diferent.

 

 

Vídeos explicatius del cicle – Portes Obertes 2020

Professorat del cicle:

AR

Josep Armengol

Coordinador del Cicle d'Administració i finances
JT

Josep Maria Tristany

Departament d'empresa
josep-garriga

Josep Garriga

Coordinador del cicle de Sistemes microinformàtics. Especialista en sistemes i xarxes

EMPRESES COL·LABORADORES