Aquest curs 2023-2024 l'alumnat de Cicles Formatius de Grau Mitjà de la nostra Escola ha participat en el projecte Erasmus+ a Budapest.

Després de l'experiència del curs passat a Viena, on l'alumnat del cicle de comerç i màrqueting i de manteniment electromecànic van poder viure l'experiènica de treballar a la capital austríaca durant 15 dies, aquest any s'ha ampliat a 21 dies i a tots els cicles formatius de grau mitja de l'escola ( comerç, manteniment, sistemes microinformàtics i guies en el medi natural).

Així doncs, 20 alumnes (5 alumnes de cada cicle formatiu) han realitzat pràctiques en empreses de Budapest, cadascú dins la seva disciplina o especialitat, dins el marc del programa europeu Erasmus+, del passat 14 de gener al 4 de febrer.

Dins el programa, a part de les 6 hores de formació en centres de treball, hem realitzat visites a la ciutat, sortides culturals i lúdiques i hem gaudit de temps d'oci, fent una immersió completa en la cultura, les costums, la  dieta i el dia a dia de la capital hongaresa.

Ara mateix, ens trobem treballant ja en el programa Erasmus+ 2025, el qual volem mantenir com a part essencial de la formació en els nostres cicles formatius.