Marc Segués i Codina premiat per la CETT pel seu treball “Busa: la fortalesa inexpugnable”
El dijous 6 de juliol es van fer les presentacions dels 10 treballs finalistes dels XI Premis Treball de Recerca en Turisme, Hoteleria i Gastronomia de Batxillerat de la FGE-CETT a Barcelona. En aquesta edició han participat 51 alumnes de diferents centres de Catalunya.
L’alumne Marc Segués i Codina de l’Escola Arrels va presentar el seu treball “Busa: la fortalesa inexpugnable” davant d’un jurat format per representants de la Fundació Gaspar Espuña-CETT, d’institucions turístiques i d’ensenyament del país, de personal de l’Escola Universitària del Campus CETT-UB, i de l’Agència Catalana de Joventut. El jurat va premiar per unanimitat el treball del Marc Segués amb el primer premi d’aquesta 11a edició destacant la seva qualitat en la metodologia de la investigació, el contingut del seu treball i la presentació acurada. En aquest treball es fa un estudi històric de la importància de Busa durant la guerra del francès així com diferents propostes per al seu aprofitament turístic.
Aquests premis van ser creats per la Fundació Gaspar Espuña-CETT per incentivar els alumnes de batxillerat de Catalunya a desenvolupar els seus treballs de recerca en els camps del turisme, l’hoteleria i la gastronomia i per potenciar el desenvolupament de la investigació, el coneixement del turisme i l’hoteleria, i la formació dels estudiants. És per aquest motiu que premia el guanyador amb el cost dels estudis universitaris que cursarà fins a un màxim de 4000 euros.
L’acte oficial del Lliurament dels Premis tindrà lloc la tardor, coincidint amb l’Acte d’Inauguració del Curs Acadèmic 2017/18 del CETT-UB.
Des de l’Escola Arrels volem felicitar el Marc Segués pel rigor i dedicació en la seva feina i destacar la seva maduresa en l’exposició del treball i la qualitat de la seva recerca.